Slutprodukten.

Slutprodukten är givetvis en tuschad, färdig serie.
När jag får tillbaka serien kommer jag att rita klart den, för att
sedan sätta igång med tuschningen så snabbt som det bara går.
Jag ska göra en framsida till serien också, köra hela serien i kopiatorn
och sen häfta ihop den till något bok-liknande.

På sista tiden har jag inte jobbat så mycket som jag hade velat, eftersom
vi har haft en -ursäkta mitt språk- fuckload med läxor i andra ämnen.

Jag måste köpa ett nytt block, tuschpennor och flytande tusch nu innan jag
fortsätter, ska se om jag kan få låna pengar av mina föräldrar för att köpa in det.
Kanske kan köpa det imorgon redan, om jag inte kan låna av skolan dock. (???)

Det största och i princip enda problemet hittills är tidsbristen och orkbristen.
När man kommer hem från en lång dag i skolan, och har pluggat allt man måste
plugga i andra ämnen så finns det väldigt lite ork till att sedan sätta sig med
med serien och rita. Man måste liksom verkligen tvinga sig, vilket man inte alltid orkar.
Särskilt inte om man redan är stressad över allting annat.

Men det är så det ligger till just nu i varje fall. Jag tror att jag kommer att hinna klart.

Kommentarer
Postat av: anders

Tusch och papper kan skolan bistå med.

Säg till imorgon.

2011-03-15 @ 20:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0