Ostmackor och huvudvärk



Jag är statist i min egen serie!

För övrigt är jag väldigt avundsjuk på min pojkvän Sigge, som också
går bild och form. Han lämnade in sitt projekt idag och ska ha redovisning
imorgon. Jag vill också vara klar!

Just nu sitter er serietecknar-hjältinna (moi) och äter ostmackor och försöker
bli av med ze headache som plågat henne hela dagen. Vet inte hur ni funkar,
men om jag har ont i huvudet fungerar inte jag. Kan inte koncentrera mig på något.

Men den verkar släppa lite (tro fan det, efter två ipren) så jag ska rita så fort
jag ätit den sista tuggan ostmacka. En halv sida kvar - sen kommer den roliga
sekvensen när Jimmy anklagar Pete Townshend för att vara kommersiell.

Den där jag ska använda texten från låten, så ja, de kommer alltså tala i rim.

Uppdaterar snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0